top of page

Aká je vlastne Venturka...

Popis motorky

Venturka je pro mě jednou z nejkrásnějších motorek na světě a ta moje byla vyšperkovaná už od Horáce. Jediné, co tomuto stroji trochu chybí, je zpátečka, ale s tím se dá naučit žít. Alespoň musím více přemýšlet, kam jet a kam ne.

Recenze

Povalečství Venture šťastně třásní jeho píseň níže, když já usedám do kůže, protože transporty mi elegantně podél Severní Karolíny nádherné Blue Ridge Parkway zpívá, orámovaný stromy, jejichž zeleně je smísili s teplou, zemité tóny listů tmavnutí jako na podzim se uzavírá na téměř kilometr vysoká škála barev a tónů...


Jsem na koni v minulosti více stromů za jednu minutu, než jsem vidět v jižní Kalifornii v roce. Elegantní Palivová nádrž a chromy kolem je bohatá barva - odráží pohyblivé obrázky na okolní barevné listí zpět na jezdce, palubky občas přelétat meandrující silnici u Mt. Pisgah v jemnými tahy.


My držák pro den, kdy je všichni nový Royalstar Star 1300 , big funkce křižníku z hvězdných motocykly, které stojí méně než většina lidí by se dalo očekávat. Obsazení dlouhý pohled přes velkorysé úbočí štítu XVZ 1300, všímat si jeho vynikající fit, provedení a elegantní styl, to láska jest na první posez ...

Zdroj: Motorkari.cz

Zaradil: duSky


bottom of page